„Nejde už nic vymyslet něco nového je paráda“

Návrat na Newsletter Duben 2015

V tomto roce společnost Swiss Life navázala na úspěch kampaně postavené na konceptu zlomových vět „Život je plný zvratů“, jejichž styl si oblíbili lidé ve Švýcarsku a nyní také v České republice. Kampaň získala několik ocenění na mezinárodních reklamních festivalech včetně stříbra z Cannes Lions. Letos byla použita nová témata zaměřená na životní situace lidí.

Článek producenta Jakuba Horáka v magazínu Marketing & Media uvádí: „Billboardy společnosti Swiss Life jsou pádným důkazem toho, že na textařině se dá postavit skvělá kampaň. Na českých dálnicích jsem zatím zaznamenal "Nevěřím na lásku na první pohled jsem se zamiloval" a ještě druhý o tom, že "Líbí se mi být single hledá partnera". Podobnou rozkoš z textu jsem měl naposledy v devadesátých letech, když jsem poprvé uviděl inzeráty kampaně Nike  – Just do it".

Líbí se mi být single hledá partnera.

Oproti loňskému roku společnost rozšířila kampaň kromě on-line kanálu ještě o venkovní plochy. Komunikaci v on-line kanálu nyní cílí přesněji na stanovenou cílovou skupinu. Kampaň je rozšířena také o komunikaci na sociálních sítích.

„Poté co se člověk potkává s desítkami prázdných floskulí a nadužívaných sloganů typu ‚víc než finanční poradce‘, případně cosi na téma ‚vnitřního bohatství‘, je to po dlouhé době kampaň představující sofistikovanou a kulturní značku,“ dodal Jakub Horák.

S kampaní „Život je plný zvratů“ se můžete v České republice setkat v průběhu jara a následně na podzim tohoto roku.


Autor: Martin Valihrach, vedoucí oddělení marketingu Swiss Life Select