Reklamní kampaň Swiss Life Select odstartovala!

Návrat na Newsletter Duben 2014

Swiss Life, přední evropská finanční skupina působící v oblasti správy privátních financí a majetku, spustila on-line kampaň postavenou na konceptu „zlomových vět“, která je pokračováním úspěšné podzimní kampaně vysílané také jako sponzoring hlavních zpráv na ČT 1. Základem tohoto konceptu jsou dvě naprosto odlišné věty, spojené jedním společným slovem, vyjadřující určitou zásadní změnu v životě klienta.

 



Tuto propagaci už dobře znají klienti na klíčových trzích, a to především ve Švýcarsku. Koncept získal několik ocenění na mezinárodních reklamních festivalech včetně stříbra z Cannes Lions.

Kampaň poběží až do poloviny června 2014 na portálech Idnes.cz, Ihned.cz, Aktuálně.cz a v Hospodářských novinách. Bude podpořena také PPC kampaní ve vyhledávačích Google a Seznam.cz. „Koncept představuje nečekané životní zvraty, které mohou kdykoliv potkat každého z nás. Swiss Life pomáhá svým klientům spravovat privátní finance takovým způsobem, aby byli na jakoukoliv negativní, ale i pozitivní životní situaci připraveni a dokázali se přes ni snadno přenést,“ říká Pavel Manhalter, výkonný ředitel Swiss Life Select v České republice.

Hlavním cílem této kampaně je samozřejmě zvýšit povědomí o značce, která je ve Švýcarsku již 150 let synonymem špičkových finančních služeb.


Autor: Martin Valihrach, vedoucí oddělení marketingu a podpory prodeje Swiss Life Select.